Odzyskaj dostęp do n-serwisu

Aby odzyskać dostęp do n-serwisu, zresetuj swoje hasło za pomocą jednej z poniższych metod.

Podaj poniższe dane

Wszystkie pola są obowiązkowe i niezbędne do prawidłowej identyfikacji.
Imię
Nazwisko
PESEL
Wybierz typ posiadanego produktu:
Numer polisy
Sposób wysyłki hasła:
Numer telefonu (Format: 600123456)

lub

Zaloguj się do swojego banku

Jeśli jesteś Klientem któregoś z poniższych banków, możesz szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość i odzyskać hasło przez bankowość internetową.
Obrazek z bankami
Po pomyślnej weryfikacji danych otrzymasz od nas wiadomość umożliwiającą zresetowanie hasła.
Odzyskanie hasła realizowane jest za pomoca usługi mojeID, która służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości elektronicznej.
Jeśli mimo wszystko nie możesz odzyskać hasła, przejdź do formularza kontaktowego i zostaw swoje dane, a oddzwonimy do Ciebie tak szybko jak to tylko będzie możliwe.
Możesz również skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Telefonicznej tel.: 801 20 30 40 lub 22 522 71 24 z telefonów komórkowych. Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.